zondag 19 februari 2012

Wie ben ik?

Hallo allemaal,

Ik ben Remco van den Berg. Mijn hobby's zijn vissen en fotograferen, maar deze blog heb ik gemaakt om mijn foto's te kunnen delen met anderen. De foto's die ik op deze blog plaats zijn onbewerkt. Het enige wat ik gedaan heb is de foto's verkleinen en een watermerk erin plaatsen. Verder geen kleur veranderingen of bijstellingen aan de foto's zelf.

Mocht je op mijn blog terecht komen laat dan zeker even een berichtje achter en vergeet niet om mij te volgen.
Wanneer ik een nieuwe foto heb geplaatst, plaats ik een link op mijn Facebook. Als je er zeker van wilt zijn dat je niets mist, kijk dan even op mijn facebookpagina.


Hello all,


My name is Remco van den Berg. My hobby's are fishing and photography, but this blog is all about photography, so I can share my pictures with you all. The pictures I put on my blog are unmodified. The only thing I do is schrink and mark them. I don't ajust the colours of the pictures. They are how you see them.


If you happen to stumble onto my blog, be sure to leave me a message and don't forget to become my follower.
When I put a new picture on to my blog, I place a link on Facebook. If you want to be sure you don't miss anything, please check my account here.

4 opmerkingen:

  1. Ik heb gekeken en ik vindt het heel mooi gefotografeerd.
    Ga zo door.

    Groetjes harry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie foto's kan niet kiezen welke ik het mooist vind ze zijn allemaal geweldig. Ga zo door

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom toevallig op je blog terecht.
    Wat een schitterende foto's
    Welke het beste is helemaal niet belangrijk.
    Prachtig!
    Eilandstaete.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Remco, wil jou bedanken voor de door jou gemaakte foto's op Keltfest. Piper, blue Bonnet, heb ééntje gedeeld op F-B, Pinterest en Instagram. Ik hoop met jouw instemming.

    BeantwoordenVerwijderen